missnöjd med frisör del 2

Hej!


Nu har jag varit hos frisören. Det första hon sa till mig innan jag ens hunnit sätta mig i stolen var "Jo, det blev lite väl blont faktiskt!". Sedan valde hon färg som hon noga övervägde med mig och en kollega. Hon frågade mig säkert tio gånger under färgningens gång hur det kändes och om jag hittills kände mig nöjd, haha.

Men den här gången blev färgningen som jag trodde den skulle bli från början!

slingorna smälter in bättre nu

 

Så om ni själva råkar ut för en frisör som gör ett jobb ni känner er missnöjd med så tycker jag absolut att ni ska VÅGA ringa och säga det så frisören får en chans att göra om och göra rätt. För som sagt, hade jag köpt en tröja för så mycket pengar (som det kostar att klippa å färga sig) som jag upptäcker är trasig när jag kommer hem skulle jag ju absolut gå tillbaka och klaga, så varför inte hos en frisör?

 

(Och jo, färgningen var gratis!)




Kommentarer
Postat av: Kela

Jag tycker dock det var rätt snygg innan med ;) Men det är väl en smalsal..

2010-09-27 @ 20:52:08
URL: http://xkela.se
Postat av: Vanja

Du har så rätt, varför ska man inte kunna klaga till frisören som kan vara dyrare än den "nya tröjjan!"

Dock så var du modig, jag hade nog inte vågat :S

2010-09-29 @ 08:06:29
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com
Postat av: Vanja Abrahamzzon

Hur lång tid har man på sig efteråt att klaga? Jag ville ha blondare hår, men nu är det mer rött. Hon sa att det skulle ljusa upp efter 3 tvättar, nu har det väl 2 veckor sedan jag var där och färgade. Jag har inget kvitto eller något. Går detta tror du ? Jag betalade trots allt 1400 spänn för det :P

2010-10-01 @ 15:15:58
URL: http://vanjaabrahamsson.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback